Update på medicinreguleringen

Flyvende Findus i Hvalsø hundeskov
Udover de fantastiske resultater i går til prøven i DcH, er der mere fantastisk nyt fra Findus fronten!
I går til prøven i Herfølge, lagde Findus sig ikke ned på eget initiativ en eneste gang (hvilket han gjorde i Fakse midt i marts), om det var fordi græsset var vådt, eller fordi han bare er blevet bedre vides så ikke, men jeg hælder stærkt til teorien om at det er fordi hans dosis passer meget bedre til ham nu.

I går aftes var han også vældig spradebasse-agtig, fandt et eller andet under sofaen der skulle komme ud og lege, og senere en ørentvist under sofabordet som der lige blev leget med.
Han kom også med legetøj og lagde det hos os i sofaen og trippede generelt meget mere rundt end han plejer om aftenen, når jeg så også tænker på at han har været til prøve først på dagen, tænker jeg, at han også restituerer hurtigere end inden han blev sat op i medicin (det blev han i tirsdags), fedt at jeg kan mærke at min tossede toller-knægt er på vej tilbage til os, og jeg håber at han også selv kan mærke, at han har det bedre. Selvom han nok ikke er bevidst om det som jeg er.

Jeg er bare så glaaad hurraaaaaa! :-D


Kommentarer

Populære opslag