Hvor intet vover....

Findus i en solstråle i det tidlige efterår 2014

...intet brev om invitiation til DM...Tror og håber på at vores prøve i LP2 i søndags er nok til DM i august. Og efter det, er det gået op for mig, at det VIRKELIG ville være endnu federe at kunne deltage i DcHs DM i slutningen af september! Ikke at DKKs program ikke betyder noget, DcH programmet har bare større prestige i mit hoved. ;-)

Jeg mener VIRKELIG, at vi har niveauet til at være med, men det kræver jo at man stiller til nogle prøver i programmet, der skal mindst tre resultater til, og med de fire tilmeldte prøver inden fristen, er der jo ikke meget at give af hvis der skulle være en svipser (ala vores 0 i FVF til årets første prøve) så er det måske lidt småt, så i går tilmeldte jeg os lige yderligere 2 prøver, heraf en i Jylland til juni (som jeg er meget spændt på, da der er lidt dialekt i udførelsen af programmet i Jylland i forhold til på Sjælland) og den anden i september i Haslev.

Pt. træner vi en del afslutninger, da det jo trækker både i DcH programmet og i DKKs program, og det er et sted vi får smidt en masse point. Vi træner med forstyrrelser, og da mennesker forstyrrer mere end lækker duft og legetøj, er det sådan set bare at få en passende forstyrrende effekt fra et menneske, som jo er forholdsvis let at instruere, og det er da FEDT FEDT FEDT!
Fik i dag også trænet en del udløb kombineret med fri ved fod træning, så han forhåbentlig begynder at slå lyttelapperne til, hvis der ikke er nogen "fremad", ja så må man jo bare gå fri ved fod ;-)

Findus imponerer mig bare SÅ meget, vi har virkelig et særligt bånd, og han betyder rigtig meget for mig, og han formår at give mig en følelse af, at jeg også betyder meget for ham, og jeg kan regne 200% med ham når vi går i ringen, tiltrods for vores ganske få ture i prøveringene indtil videre, så bliver det bare BEDRE og BEDRE for hver gang.

Glæder mig meget til prøven på hjemmebane om 1,5 uge :-) Vi skal bare give gas skal vi så :-)

Kommentarer

Populære opslag