Skøn tur til Jylland, og så fluks videre..

En lille lækker pose med forkølelses-kit, da jeg ikke var helt
på toppen da vi drog afsted fredag eftermiddag...
Udsigten fra teltet hvor vi sov fra fredag til lørdag, tak for teltplads til
DKKs kreds 6, som også arrangerede DM 2015

Hurtig luftetur, inden turen gik til Egå, hvor der var den hyggeligste
fællesspisning fredag aften, med hunde- og andet snak

Vågnede ganske tidligt lørdag morgen og følte mig "frisk", så
måtte ud af soveposen og i tøjet for at holde varmen.

Sindsyg smuk morgen lige efter solopgang til en god morgen gåtur.

Nej, udsigten fejlede ingenting! også nemt nok når man selv
har medbragt den vigtigste udsigt, en rødhåret hoppeloppe!

Udsigten fra pladsen da vi ankom ved 7-tiden, stadig god plads
til teltene.

Findus var ikke så stor tilhænger af det der stofbur,
han sad pænt stille i det, men blikket siger godt nok at han gerne vil UD!

Ja, det var bedre, dejligt telt, med kighul til hundene 

Det var jo en ren festdag, virkelig god stemning, og hyggelig dag!

Dejlige og flotte stofflag fra vores yndlingstræner Johanna, TUSIND TAK!!

Meget glad og tilfredsfører, 208 point 3 point mere end til udtagelsen,
og jeg vil tro de skæve pladser talte mere til DM end i Ølstykke.

Oversigt over de mange skæve pladser :-P

Efter et døgns tid i Jylland og en tur over Fyn holdt vi pause i Nyborg/
Knudshoved, ved stranden inden broen, skøn tradition.

Igen smuk hjemme-med-bragt udsigt med rød pels! 
Nu gælder det så DcH programmet, prøve på søndag i Haslev, og næste søndag Sjællandsmesterskaberne i Fakse, hvor vi ikke har chance for at vinde mesterskaberne, men blot forbedre vores placering til at komme med til DM i slutningen af september i Ribe/Toftlund, hvilket så er målet. Jeg føler mig rigtig klar. Synes runderingen sidder (skal selvfølgelig styrkes frem mod de to prøver), de andre øvelser sidder også godt, jeg når dog ikke at få et "schæfer"-spor, men hvis bare han selv søger efter knæk, i stedet for pinde, så skal vi nok få et ok spor også :-)
Juhu, jeg elsker at arbejde med Findus, og er så glad for at jeg efterhånden har styr på mit fokus i hovedet når vi er til prøver. Således bliver det en konstant vekselvirkning imellem at jagte point, og dermed motivere sig til at være en dygtig træner for sin hund, skarpe kriterier, sætte træningen op til succes (især når jeg har en hund der både suger det rigtige og det forkerte til sig), og belønne med det der passer til øvelsen. Når vi så går til prøver er det at støtte hunden bedst muligt på dagen, og glemme ALT om point, til jeg er HELT færdig med øvelserne, så må jeg gerne tænke på point!

Glæder mig til næste blogindlæg!

Kommentarer

Populære opslag