Nye veje..

Så smuk mon også dommerne er enige med mig i det?
I købsaftalen skrev jeg under på at Findus skal udstilles 2 gange, det er aldrig noget jeg har prøvet tidligere, Heidi som har købt Findus' søster, Kida, har anbefalet mig at lade ham prøve det som hvalp, hvor dommerne mere ser gennem fingre med ustyrlige hvalpe, desuden betyder deres udseende ikke SÅ meget endnu.  

...det er altid sjovt at prøve at gå nye veje...

Men det duer jo ikke at jeg har total nulviden på det område så jeg har tilmeldt os til ringtræning i Sydkystens Hundeskole med start den 11/2, det glæder jeg mig rigtig meget til. :-)

Vores første debut i en skuering bliver den 24/2 på Stestrup Fritidsgaard, det skal nok blive interessant :-)
Uanset hvad dommerne siger, så er det her den smukkeste tollerhvalp jeg nogensinde har set!

Kommentarer

Populære opslag