Planlægning af 2015 er godt i gang...


Lige et tilbageblik på vores sidste aktivitet i 2014..LP3 som gik over AL forventning!

Så er 2015 godt i gang, og der er allerede planlagt en masse.

Vi starter igen hos Johanna på torsdag den 29/1 med vores LP træning, det bliver så godt!
Vi er allerede startet med DcH træningen igen, det er så fedt at have en masse træningskammerater at vende udfordringer og glæder med. Også selvtræning i rallyøvelser i Ringsted er kommet i gang, omend på en anden ugedag end normalt, i hvert fald i en periode.

I 2015 venter allerede en del prøver også:

  • 15. marts DcH B-prøve i Fakse (glæder mig, har jo været oppe i Fakse mange gang med Emma, så det er sådan lidt min anden hjemmebane agtigt. Er sikker på det giver en fordel i forhold til at kunne fokusere på Findus om mine opgaver.)
  • 12. april LP2 prøve i Ølstykke samt Rally begynderklasse. (spændende at skulle debutere i to nye klasser samme dag, nu ser vi hvordan det går.)
  • 26. april DcH B-prøve i Herfølge (rigtig hjemmebane, regner med vejret er lidt varmere der, håber vi får en hyggelig dag)
  • 14. maj LP2 prøve i Vallensbæk til tollerdays
  • 16. maj Toller jagtprøve i WT begynderklasse, altså en tollerjagtprøve med dummyer, det er anden gang vi er oppe, det er et år siden sidst, bliver spændende om vi har fået trænet knaldapport og udbytning af dummyer i søgefeltet ud, jeg skulle mene at vi i hvert fald har fået det byttet ud med ro i rumpen og løb fluks hjem inden den 16. maj!)
  • 17. maj Udstilling til tollerdays i Vallensbæk, årets eneste udstilling, fordi det ligesom hører sig til at stille op i trippelkonkurrencen.
Så bliver der en god sommerpause, min erfaring siger mig at Findus arbejder lidt sløvt når det er varmt, hvilket jo er okay, men det er jo fint at indlægge lidt pause, vi kommer stadig til at træne, men gemmer prøverne til han har mulighed for at præstere som han gør til træning.

  • 16. august DcH B-prøve i Vordingborg, jeg har kun været der een gang, så det bliver spændende at komme igen. Som jeg husker det havde de en rigtig flot stuedressurplæne.
  • 13. september DcH B-prøve og Sjællandsmesterskaber i Fakse
  • 15. november DcH B-prøve og klubmesterskab hjemme i Herfølge
Sikke et år, kan slet ikke vente til vi kommer i gang! 
Håber og glæder mig til at se en masse af jer som læser min blog derude i det ganske land :-)
Min smukke træningsmakker den 25. januar 2015 på Ishøj strand

Kommentarer

Populære opslag