Sommetider tror man bare...


At man er på helt rette vej!...

Men så går noget galt.. og man er ikke helt sikker på at det ender godt...

Men med tungen lige i munden.. og et smil..KÆMPE smil på læben, får man
alligevel styr på det hele med tiden..
 Cirka sådan som den lille billed historie tror jeg at vores LP1 er.. først kørte det bare forrygende, så begyndte jeg at pille ved nogle detaljer, og det smitter af på øvelsen, og så må vi lige stramme lidt an for at køre den hjem.

I dag var vi i Hårlev for at træne LP1 på fremmedgrund. Vi startede med 2 minutters LP2 fællesdæk, først de sidste 15 sekunder rullede han om på siden fordi en due ude til højre for ham. Dælme flot synes jeg, med søde border collie Katie til højre for ham på fremmed grund!

Dernæst resten af øvelserne.
Tandvisning: 10
Lineføring: 9 (tror jeg eller 9,5, der var en enkelt slingre et eller andet sted. Han går PRÆCIS som jeg   gerne vil have det, men det kommer til at trække både i DcH og DKK (i de højere klasser), han går nemlig for tæt på mig i følge regler, men det er der han skal være synes jeg!)
Stå:10 (dejligt med lige plads i afslutning!)
Spring: 10 (igen dejligt med lige plads i afslutning!)
Stillingsskifte: 10 (det gav pote at vente til han ser på mig efter jeg er kommet de 2 meter ud)
Indkald: 9 (mener der var en skæv plads eller skæv sidde foran??)
Næsesøg: 0 (Findus finder den rigtige pind, men smider den, tager den op igen efter at have søgt, men kaster den væk og tager den næste... jeg skulle have kaldt ham ind (STØTTET MIN UNGE HUND!!) da han samlede den op i første omgang, det gør jeg på næste lørdag!
Dæk: 10 (brugte vores LP2 dæk resultat)
Helhed: 9

I alt 158 point, vel meget pænt.. med et 0 igen!! :-) Han var dog mere opmærksom på mig i dag.

I morgen står den på jagttræning, og så kommer der ikke til at ske så forfærdelig meget inden vi tager til Jylland på onsdag.

Torsdag er der jagtprøve begynderklasse med dummyer
Fredag skal Emma ud at gå Schweiss (400 meter 3 timer)
Lørdag skal Findus så til LP1 :-D
Søndag er det udstilling, han er selvfølgelig begyndt at fælde.. typisk :-) Men så igen, det er nok ikke mængden af pels som gør den store forskel med den bygning den unge mand har nu, så jeg sætter bare pris på at være i ringen med ham :-)

Tur til Høve i fredags..kun lidt beskidte poter!

Altid rart at få dyppet tæerne... og dejligt med egen svømmetræner :-)

Sjiske Sjaske...

Sikke Findus kan plaske!

Elsker bare den hund og de blik.. :-D



Kommentarer

Populære opslag