Savle savle savle og atter træning med Findus

 Orhh... jeg elsker min dejlige røde racer-loppe!! Han er altid god for en overraskelse, selvom jeg burde vide det nu, kan det alligvel overraske mig HVOR hurtigt han faktisk lærer nyt!... det bliver man altså let afhængig af!
 Han er sød og kærlig, måske lidt hård ved Emma ind i mellem, men ikke nær så meget som han har været. Mest når han får stresset sig op over at det er morgen og maden snart skal serveres, men der er Emma også selv lidt oppe og køre.
 Forleden fodrede jeg ham i haven og gik ud af havelågen sammen med Emma.. straks var der hyl og skrig, han var FULDT UD LIGEGLAD MED MAD, det var arbejde med mig som trak!... det ville muligvis aldrig væres sket med Emma, med mindre hun så mig gå ud af haven med en stor rød bøf!
Det er virkelig noget jeg gerne vil værne om!
 Jeg glæder mig virkelig til vi skal i gang med LP hos Johanna, og jeg har hørt at datoerne er lige på trapperne, jubii :-)
 I dag har vi trænet fri ved fod i stuen, han holder positionen rigtig flot, men der er mange små detaljer at holde øje med, eks om han husker at sætte sig ved opstandsninger, så det er lidt med at holde sig på tæerne som hundefører, det er ikke kedeligt!
 Jeg havde træningsaftale med Susanne i dag, Emma og jeg skulle lige ud og have lidt succes med sportræning inden vores prøve i Holbæk på søndag og Findus fedtede sig med i bilen, og skulle også have et spor. Han synes bare det er sjov med det næsearbejde!! ....hmm.. han synes det er fedt at arbejde! ;-)
 Sus havde lagt et ca 200-300 skridt langt spor med 3 knæk, og han gik SÅ fint, glæde og gejst hele vejen og især det sidste knæk tog han SUPER flot! Han er bare en perle!
 I mandags var vi til pinsefrokost hos Gustavs oldemor Iris, inden da fik jeg 45 minutter i hundeskoven i Høve, orhh.. jeg er bare HJEMME når jeg er i den skov, det er mit yndlingssted i Danmark!... det blev til en masse hundefotos som I kan se her i bloggen, selv plaskvåd synes jeg Findus er en smuk dreng!
 Hundene insisterede på at opstillingen skulle være sådan her, ville ellers gerne have haft Findus' poter til at stå mere på samme stamme, men nixen bixen!
Findus klarede fint alle ungerne, kroket-spillet m.m. MEGET MEGET dejlig dreng, vores træning nytter virkelig. :-)

Kommentarer

Populære opslag