Ingen svensk LP til Findus i år

Sikke dygtig han er blevet til at svømme siden jeg tog det her billede
Jeg var meget optimistisk efter vores svenske lydighedsprøve i søndags...og var sikker på at vi skulle stille op i august på tollerspecialen, dog fandt jeg ud af at for at stille til den prøve skulle jeg både melde mig ind i den svenske kennel klub SKK og i den svenske toller klub.
Det er ikke for at lyde nærig, men jeg synes det var lidt mange udgifter og lige lovlig meget besvær for 10 minutter i en svensk lydighedsring (da jeg ikke har planer om at stille til flere svenske prøver i år).
Så vi tager over og kigger, det er jo gudskelov gratis, og så har vi mulighed for at træne lidt kontaktøvelser på sidelinjen og heppe på Findus' søskende som stiller op :-) Og så regner jeg da med at vi stiller op om et par år og så napper vi nok både jagt, lydighed og udstilling ;-)

Kommentarer

  1. God plan :-) Og knus til dygtige Findus. Vi har set, at han kan en Svensk LP1 til toppoint :-))

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag