Klør hårdt på med det hårde spor..

Men der skal da også være tid til at være en hund...komme ud og tale med fremmede hunde, bade, rulle, løbe, snuse, tisse og tigge guffer...
I går gik vi lang tur med Sus og fik vendt hele hundeverdens situationen, hvilke af vores hunde skulle til prøve i hvad og hvornår, imens stormede hundene rundt og hyggede sig, Findus mente han lige skulle sætte Sus labbe på plads, og Emma var jo hans hund, hmm...unge knøs altså, men det gik nu fint nok efter indledende samtaler!

I går aftes lagde jeg så hårdt spor rundt på vores vej som er formet lidt som et bredt D. Vi startede med et langt lige stykke og så den bløde bue, og sluttede efter det lidt hårde knæk, som jeg dog blødte lidt op ved at gå diagonalt i det (hurraaa for en næsten 2 sporet bred vej), efter buen tabte jeg min mobil :-( så der blev ikke lige video af hele sporet, men den del jeg fik taget kan du se her.

Jeg nyder altså at se hans udvikling, håber bare det er "godt nok" til kurset i november. :-) Vi forsætter i hvert fald med træningen!

Kommentarer

Populære opslag