Første konkurrence nærmer sig :D

Findus GLÆÆÆDER SIG!
Så er der godt en uge til første E konkurrence i Haslev, det bliver en fest. Atter ud og rende i skoven, på marken og lave lydighed på pladsen. Findus og jeg glæder os begge, en hel dag hvor nogen har planlagt, er stået tidligt op, forsømmer egne hunde for at vi kan få en fantastisk oplevelse!
En dag hvor vi skal nyde hinanden gennem samarbejde og glæde, ME LIKE! ...BIG TIME!
 På den bedste dag kan vi få 10 i næsten alt, men på alle dage kan vi være glade og bare nyde at få lov at arbejde sammen, jeg kan se Findus' hale logre hele vejen gennem E-sporet og være paaaavestolt over at det er lykkes os som ekvipage at nå den højeste klasse og gøre os gældende til konkurrencer, og samtidig vide helt ned i tæerne at Findus er lige hvor han gerne vil være når vi er til konkurrencer!
Han er faktisk glad, bare jeg er glad, det er sgu da let! Så skal jeg bare sørge for at være glad, og med alle de mennesker der dukker op på en konkurrencedag, blandt andet for vores skyld, SÅ kan jeg umuligt være andet, totalt lykkelig! :D 


Haslev, vi er klar!! 

Kommentarer

Populære opslag