Så krydser vi fingre og poter...

...For et travlt konkurrenceår i E-klassen i DcH!
Vi har netop sendt svar på invitation til at deltage i E-turneringen næste år, hvis der altså bliver plads. Jeg har hørt rygter om at nogle af dem som HAR kvalificeret sig (de 15 bedste med point over 1000) vælger at pensionere deres hunde, men jeg ved ikke hvor mange. PT ligger vi nummer 19 på listen, så jeg håber at vi kommer med, det kunne være SÅ fedt at prøve, og det giver en masse hyggelige ture med hundehuset også (medmindre det da når at blive solgt inden ;-) )

E turneringen, er for de 15 bedste hunde i Danmark, de bliver inviteret til 5 konkurrencer i hele landet, kun for dem, hvor de skal dyste om det bedste samlede resultat udfra placering og point.

Men bare det at være med er jo kæmpe stort, og giver mulighed for at få noget mere prøveerfaring i denne her super fede klasse med et fantastisk program!

Så kryds fingre og poter for at Findus og jeg får nogle forrygende ture på landevejen i 2019 :D

Kommentarer

  1. Naturligvis kommer I med, det er bare så sejt!!! Jeg krydser alt ;-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag